.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی- شعبه مازندران؛
هتك حرمت عاشورا قابل گذشت نيست
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی - شعبه مازندران ، با صدور بیانیه ای حرمت شکنی فتنه انگیزان و زیر پا گذاشتن شعائر اسلامی و حرمت ایام مقدس را محکوم و اعلام کرد: در راه دفاع از آرمان هاي عاشورايي، جان بركف تا آخر ايستاده ایم ...
هتك حرمت عاشورا قابل گذشت نيست

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی - شعبه مازندران با صدور بیانیه ای حرمت شکنی فتنه انگیزان و زیر پاگذاشتن شعائر اسلامی و هتک حرمت به مقدسات را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

يك بار ديگر نا اهلان در صدد زير پا گذاشتن شعائر اسلامي و حرمت ايام مقدس و بالاترين و مترقي ترين اصل از اصول قانون اساسي يعني ولايت فقيه با شعارهاي نابخردانه كه حاكي از ذهنيت و مشي وابسته آنها به اردوگاه استكبار است، بر آمدند. غافل از آنكه ملت براي اين انقلاب خون ها داده و بنا به وصيت نامه سياسي الهي امام راحل همه نا اهلان و نامحرمان انقلاب را زير پا خواهد گذاشت و وابستگان سرنوشتي جز خذلان و ذلت و در نهايت فرار از كشور امام حسين (ع) را ندارند.

در بخشي از اين بيانيه آمده است؛ ترديدي وجود ندارد كه استقبال گروهي وابسته و سرسپرده از طرح‌هاي اسرائيلي ـ آمريكايي براي مداخله در امور داخلي جمهوري اسلامي و بالاتر از همه هتك حرمت عاشورا و بازي با اعتقادات مردم هرگز قابل گذشت نخواهد بود.

در اين بيانيه تاكيد شد: اين ننگ براي آنهايي كه خود را در اين صف سراسر ننگين خوشحال مي‌بينند و به جاي درس گرفتن از عبرت‌هاي عاشورا جاهلانه به پايكوبي و هلهله مشغول مي‌شوند و خط سرخ حسيني را رها كرده و به عامل آمريكا و اسرائيل مبدل شده‌اند در ذهن ملت به عنوان بزرگ‌ترين لكه سياه باقي‌مانده و هرگز با گذشت مواجه نخواهد شد.

در اين بيانيه خاطرنشان شد؛ ملت ما اگر از خون خود و فرزندان خود بگذرند نمي‌توانند از حرمت حسين و عاشوراي حسيني بگذرند، ملت نمي‌تواند اين سرمايه عظيم تاريخي و اعتقادي شيعه را كه همه وجود شيعه به آن وابسته و مديون است، مورد اهانت چند تن از خدا بي‌خبر و وابسته به اجانب ببيند و سكوت پيشه كند.

حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي شعبه مازندران اين اهانت بزرگ به حرمت عاشوراي حسيني و اصل مترقي و ضد استكباري ولايت فقيه را قوياً محكوم مي‌كند و با صداي رسا اعلام مي‌دارد كه در راه دفاع از آرمان‌هاي عاشورايي جان بركف تا آخر ايستاده‌ است و از قوه قضائيه و مجموعه نظام توقع داريم كه حق عاشورا را از اين منحرفان جاسوس و مزدور بازستانند و با قاطعيت نسبت به اين جسارت برخورد كنند.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: دشمنان نشان دادند كه براي ابراز وجود جز حرمت‌شكني راهي را سراغ ندارند و مي‌خواهند مسير كشته‌سازي و مظلوم‌نمايي و موج آفريني عليه نظام اسلامي و اصل ولايت فقيه را به مسير نامبارك كشته سازي براي برخورد از موضع قدرت و تهديد نظام و مقابله و هجمه تبديل كرده و در آينده بايد شاهد مسائل ديگري از اين جريان فاسد باشيم.

در پايان بيانيه تاكيد شد: مسئوليت دستگاه‌هاي نظامي و امنيتي و قضايي در پايان دادن به اين تحركات مسئوليتي بسيار خطير و حساس است كه نبايد با سستي با آن برخورد شود و بايد مواظب نفوذي‌هاي اين جريانات در داخل اين دستگاه‌ها بود تا خداي ناكرده فاجعه آفريني از درون آنها صورت نگيرد، ملت نيز بايد هوشياري خود را حفظ كرده و از سوء استفاده اين جريان خطرناك در كمال دقت جلوگيري به عمل آورند.

حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي ـ شعبه مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.